
דצמבר
2024
תכנון הרחבת מט"ש קיים
וובינר ייחודי שיעסוק באתגרים המרכזיים והפתרונות בהרחבת מטש"ים, כולל תובנות מקצועיות ותובנות מהשטח.
חוקי המשחק השתנו, חווית לקוח היא כבר לא נחלתם הבלעדית של ארגוני B2C, גם ארגוני התעשייה מבינים ששיפור הערך ללקוח צריך להגיע בראייה כוללת של כל המרכיבים בחווית הלקוח. התובנה שהלקוח הוא הגורם המניע של ארגון מצליח היא מהותית. בשוק תחרותי בו בידול החברות נשחק, לחווית שירות הלקוח חלק אינטרגלי ומאוד משמעותי בבניית היתרון התחרותי.
הגיע הזמן לעבור לתפיסה הוליסטית המסתכלת על חווית הלקוח מקצה לקצה ושיפור ממשקי העבודה הפנים-ארגוניים המשפיעים ישירות על הערך ללקוח.