Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

חווית לקוח כיתרון תחרותי

פספסתם את האירוע? צפו בהקלטה

חוקי המשחק השתנו, חווית לקוח היא כבר לא נחלתם הבלעדית של ארגוני B2C, גם ארגוני התעשייה מבינים ששיפור הערך ללקוח צריך להגיע בראייה כוללת של כל המרכיבים בחווית הלקוח. התובנה שהלקוח הוא הגורם המניע של ארגון מצליח היא מהותית. בשוק תחרותי בו בידול החברות נשחק, לחווית שירות הלקוח חלק אינטרגלי ומאוד משמעותי בבניית היתרון התחרותי.

הגיע הזמן לעבור לתפיסה הוליסטית המסתכלת על חווית הלקוח מקצה לקצה ושיפור ממשקי העבודה הפנים-ארגוניים המשפיעים ישירות על הערך ללקוח.

האירוע הסתיים
ארועים נוספים שיכולים לעניין אותך
זיהוי וניהול הנתיב הקריטי
25
ספטמבר
2024
זיהוי וניהול הנתיב הקריטי
מציאת הנתיב הקריטי בארגון היא תהליך חיוני לניהול אפקטיבי. הנתיב הקריטי משקף את סדרת המשימות הקריטיות שהשלמתן במועד היא הכרחית להצלחת התוכנית הכוללת. ארגונים יכולים להבטיח שהפעילויות המרכזיות זוכות לתשומת...
יצירת תוכניות עבודה אפקטיביות לשנת 2025
11
ספטמבר
2024
יצירת תוכניות עבודה אפקטיביות לשנת 2025
כאשר השינויים מתרחשים בקצב מהיר ובלתי צפוי, תוכנית עבודה מחושבת ומותאמת מאפשרת לארגונים להגיב במהירות, לשמור על יציבות ולנצל הזדמנויות חדשות. תכנון נכון מעניק לארגון מסגרת פעולה ברורה, מקטין סיכונים...
ניהול ביצועים וסיכונים בתקופת אי ודאות
17
יולי
2024
ניהול ביצועים וסיכונים בתקופת אי ודאות
בעידן של שינויים מהירים ואי ודאות, ניהול ביצועים וסיכונים מציב אתגרים רבים בפני ארגונים ומנהלים. בתקופות אלו, נדרשת יכולת להגיב במהירות לשינויים, לזהות סיכונים מוקדם ככל האפשר ולנהל את הביצועים...
whatsup