

ייעוץ ניהולי
אנחנו מובילים את הארגון שלכם להישגים יוצאי דופן תוך מיקוד עסקי ויכולות מתקדמות. אנחנו ניגשים לכל אתגר במלוא הכוח ומוצאים פתרונות פרואקטיביים שמביאים לתוצאות אמיתיות בשטח.
אנחנו כאן כדי להתמודד עם המשימות המורכבות ביותר, ליזום שינויים ולדחוף את הארגון שלכם קדימה. עבורנו, כל אתגר הוא הזדמנות להוכיח את עצמנו – ולהוביל אתכם להצלחה.
אבחון ארגוני נועד במטרה למפות את המצב הקיים ומתוכו לאתר את הקשיים, האתגרים, המורכבויות והפערים הארגוניים בממשקים הפנימיים והחיצוניים של הארגון, במטרה להביא את הארגון לשיפור בביצועים העסקיים. השלב השני הוא גיבוש המלצות בדר"כ בשלושה מימדים, בהתאם לחזון וליעדים של הארגון: מימד ניהולי, מימד שרותי, מימד תפעולי . שלב שלישי – בניית תוכנית עבודה עבודה מפורטת ליישום והטמעה על בסיס ההמלצות שנבחרו ואושרו

שינוי תהליכים, הטמעת כלים טכנולוגים מחייבים הסתכלות על האנשים . כחלק מפרויקט של תהליך שינוי כזה או אחר. או כחלק מתהליך לוי.
אנו מלווים ארגונים בתהליכי שינוי והטמעה, בתפיסות הפעלה של ארגונים כחלק מתהליך SCALEUP
מסייעים בתהליך השינוי, תוך הטמעת מדדים ארגונים שיאפשרו המשך בקרה שוטפת.

תפיסות הפעלה ומבנים ארגוניים– תפיסת הפעלה היא הכלי למימוש המדיניות התפעולית של הארגון ברבדים השונים : מבנה ארגוני, ממשקים, שירותים, פעילות, תחומים, כ"א ועוד . אנו מגדירים את תפיסת ההפעלה של הארגון בהתאם לאסטרטגיה של הארגון על מנת שהארגון יוכל לממש את המטרות והיעדים שלו בצורה המיטבית ביותר.
הגדרות תפקיד ותחומי אחריות– הגדרה נכונה של תפקידים ותחומי אחריות יכולה לפתור ריבוי בעיות ארגוניות וליצור "שקט ארגוני". כל בעל תפקיד בארגון חייב להבין את תחומי האחריות שלו וגבולות הגיזרה , על מה הוא נמדד, מה הסמכויות שלו ומה מצופה ממנו .
תהליכים וממשקים– תהליכי עבודה ובניית ממשקים בצורה אפקטיבית ונכונה תורמים לארגון לעבוד באופן יעיל ואפקטיבי, תוך ניצול מקסימלי של המשאבים וצמצום פעולות מיותרות שאינן מביאות ערך לתהליך.
